joi, 22 martie 2012

Capitolul 1 : Noi inceputuri


Era o zi foarte calduta de toamna iar eu priveam in toate partile noul cartier. Da, eram noua aici. Deabia ma mutasem cu mama si cu fratele meu mai mic iar ca prima impresie era una foarte buna. Liniste,curat. Nici ca se putea mai bine. Mai mult ma apucau emotiile pentru clasa a 12 a. Tot felul de intrebari imi invadau mintea iar nelinistea era din ce in ce mai mare dar inainte de toate acestea sa fac o scurta prezentare. Ma numesc Adelina, am 18 ani si vin din indepartata Islanda tocmai aici cu mama si fratele meu mai mic intr-un orasel micut din Germania. Mama s-a despartit curand de tata, iar noi am fost nevoiti sa plecam din tara lasand toate amintirile si toti prietenii vechi si buni pe care ii aveam. Dar lasand asta deoparte, la un momentdat ma asez pe o bancuta dintr-un parc apropiat casei unde o aveam si deodata vad un baiat care totusi imi capteaza atentia. Nu era cine stie ce, exagerat de frumos sau cu nu stiu ce stil dar ceva te atragea la el. Parul negru si ochii de culoarea ciocolatei il faceau aproape irezistibil. Trece pe langa banca mea, fulgerandu-ma mai mult cu privirea iar apoi pleaca. Oare o fi de prin apropiere? Intradevar, m-a cutremurat putin privirea lui dar intr-un mod placut. Imi scutur usor capul incercand sa-mi scot din minte imaginea tipului iar apoi privesc cerul pret de cateva secunde bune. Oftez scurt, dar nici bine nu puteam sa scot un cuvant pe gura ca si repede imi vibreaza telefonul. Era mesaj de la mama. Trebuia sa ma duc in casa ca sa ma pregatesc pentru ziua de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu